Thursday, July 10, 2008

OST Sepi - Aku Bukan Untukmu



Zaf & Lah
From OST-Sepi

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku

Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku

Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

Note:

Belum tengok lagi filem ni. Plan to this week kalau sempat. Ramai komen best sgt2.

Nak pegi sorang2 la, boleh nangis- nangis tanpa segan silu;-)

Aku Bukan Untukmu is originally sang by Rossa - melody wise I prefer Rossa's version, but enjoy jugak this cover version sebab ada r&b and a bit of jazzy feel to it, plus the video clip's nice - clean and simple.

13 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Anne..cerita ni memang best tapi Abg Bear tak buleh nak nanges lah macam diaorang... cerita baguslah mencirikan rakyat Malaysia yg bercinta... tapi berjaya dan gagal

muadzlife said...

wajib tgk dgn kadar segera...

really good one!!

wa mmg leleh la tgk citer nih...

siap soh book awai2 lagi...

kita suka ean n sufi :)

Shasha Saad said...

hallo k.anne...
sha baru sampai dari penang..
rindunya lama tak baca blog k.anne hihi..sha pun nak tgk sepi tapi tak sempat langsung...tcare k.anne,

anne said...

abang bear....control ke abang bear? ke tak cukup sedih cite tu??...nanti i pegi tengok dulu, ntah2 i pun tak nanges mcm u....:-)

anne said...

muadz..wah wajib tu! tak sabar dah ni nak gi tengok;-D

anne said...
This comment has been removed by the author.
anne said...

shasha....hi!!!! hope everything went well with ur job interview.

sha dok jauh sangat, kalau tak boleh ajak tengok Sepi sama2 kan...;-)

Shah said...

Tengok jangan tak tengok. Memang besssttt. Dan tak payah tahan2 air mata cam Abg Bear tu hehehe.... Let it all out - asal jgn meraung2 & berguling2 dlm panggung tu cukup la :-)

zino said...

sedap sangat ke sepi ni.. banyak blog jumpa cerita pasal sepi ni..

anne said...

shah...hahaha, abg bear control la tu. insyaallah nak tengok soon

zino...tu la pasal teringin nak tengok, semua blog puji melambung.

Norae said...

Anne..

Say recommend filem nie. Satu menifestasi cinta yang sungguh syahdu... gabungan afdlin shauki, vanidah imran & nasha yg melucukan, tony eusoff & eija yg damai & kisah tragis yg ketiga yg menyebabkan airmata saya tak berhenti2 megalir...

garapan yang sungguh menarik drp khabir bhatia. memang best :)

anne said...

norae...thanks for the summary...wah, sungguh puitis deskripsi u. :-) memang nak tengok, plan hari ni tapi tak jadi. harap2 next week masih showing di panggung.

Kemat said...

saya dah tengok. berbaloi nak ke wayang tgk citer nie...

lagu aku bukan untuk mu nyanyian rossa memang lebih feel